STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Börjar bra
Publicerat: 2009-01-05, 12:22:54


Har startat dagen med ett 60 minuters långt aerobic- och styrkepass. Jag hatar att gå upp på mornarna men när man väl är uppe och iväg är det så himla skönt och så kan man känna sen under dagen att man i alla fall gjort något nyttigt. :) Har ju haft 2 veckors uppehåll med träningen, det blir så när det är jul, det händer något hela tiden som gör att man inte hinner riktigt, men nu tänkte jag komma igång igen i alla fall och det är härligt! :) Fler än jag som haft juluppehåll? ;)



Några träningstips som jag själv tycker är bra efter uppehåll

-
Hitta en träningsform du tycker är rolig
- Variera träningen
- Börja så smått med endast en, två ggr i veckan och öka efter ett tag
- Om du tränar ensam på gymmet, sätt på musik du gillar och får en kick av
- Ha kläder på dig som du trivs och känner dig bekväm i
- Ta med en kompis att träna tillsammans med
- Gör upp ett eget "tränings-schema" i början på veckan om vilka dagar du tänkt träna och vilka pass, och följ det ;)



Kommentarer
Postat av: Rohan

Uh jag har haft uppehåll i ett år så nu när man försöker sätta igång är det riktigt segt. Bra tips du har :)



Tack för kommentaren tidigare!

2009-01-08, 09:52:01
URL: http://rohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: