STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Glam Bronze Minerals
Publicerat: 2009-01-02, 12:38:03


Fick ju Glam Bronze Minerals i julklapp i nyansen 101 Blonde, så nu tänkte jag ge er en liten recension på det. :) Har använt det några gånger och resultatet blir faktiskt ganska bra. Det blir ingen stor skillnad men det ger ändå det där lilla extra skimret och samtidigt blir huden jämn och slät. Vill man att det ska ge mer färg är det bara till att köpa en nyans mörkare. :) Själv tycker jag nog att denna passade mig bra, för jag vill inte att det ska synas för mycket men det finns ändå där och man får en fräsch och naturligt lätt brun look. :)

Någon mer som använder Glam Bronze Minerals? :)




Kommentarer
Postat av: alva

Hejsan! (:

Har du haften bra dag?

2009-01-02, 13:28:57
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej! :D Nu får du spana in min blogg så får du se hur bra I.d foundationen är! :) Kram!

2009-01-02, 14:07:22
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej! :D Nu får du spana in min blogg så får du se hur bra I.d foundationen är! :) Kram!

2009-01-02, 14:07:37
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: ida

jag använder den :) fast jag tycker att borsten är lite jobbig eftersom den är så liten.

2009-01-02, 17:40:56
URL: http://idamarria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: