STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Jag borde sova
Publicerat: 2009-01-06, 01:34:41


Ja, jag vet inte vad jag gör uppe såhär länge, sa till mig själv att jag skulle lägga mig klockan 24 men tiden går så himla snabbt på kvällarna, men är man en nattuggla så är man (min syster är dock värre ;)). Funderar på om jag ska ta ett spinningpass imorgon klockan 11 eller inte, så jag borde nog sova nu då. :) Godnatt!

               Copyright: Elin Andersson



Kommentarer
Postat av: EgoElin

Haha..jag brukar oxå alltid sätta en gräns när jag ska sova..men sen vips så är klockan bra mycke meer än vad jag hade tänkt!

2009-01-07, 16:38:09
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin bild! :)



Men vadå?! Skulle jag vara mer nattuggla än dig? Du brukar ju vara upp till fyra på natten! :P

2009-01-08, 19:49:04
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: