STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Pappa, jag tar denna!
Publicerat: 2009-01-23, 11:13:46


Nu ska jag strax iväg till posten på intervju! Inte mitt drömyrke direkt men varför tacka nej till en intervju? :) Sen måste jag till ICA och köpa en kalender. Man kan tro att en arbetssökande inte har så mycket att göra och hålla koll på, men jag börjar känna att min inbyggda kalender i huvudet snart inte får plats med mer så jag måste skaffa mig en riktig. ;)

Just det, ska till frisören sen också och klippa mig, 14.30. :) Tycker inte om när det är helt nyklippt för det blir alltid så himla kort, men annars växer det så himla fort så det är lika bra att ta en bit, hmm.

Tog en titt i pappas garderob och hittade denna skjortan, tyckte den passade mig minst lika bra som honom, haha. ;)


Stövlar Bianco Footwear
Jeansleggings Unos Kläder (NYA!)
Linne MQ
Skjorta Pappas



Kommentarer
Postat av: Annika

Elin då! Men det var snyggt!

2009-01-23, 11:29:25
Postat av: Bellolitoo

Jaa, asså alla skorna var sjukt snygga...:)

2009-01-23, 12:42:45
URL: http://bellolitoo.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-23, 15:06:05
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: