STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Efter träning-mat
Publicerat: 2009-07-07, 20:57:15


Okej det blev inte gymmet ikväll, men det räckte ju långt och länge med power och spinning. :) Under två timmar gjorde jag, enligt pulsklockan, av med 900 kalorier. Hade en medelpuls på 136 slag/minut och maxpulsen var 168 slag/minut. Roligt det här! :)

Ska jämföra kaloriförbrukningen med en vanlig stegräknare och pulsklockan
, och se hur stor skillnaden är, för jag är nästan säker på att kaloriförbrukningen är lägre enligt en stegräknare. Så resultatet får ni antagligen se imorgon! :) Ska bli ganska intressant att se faktiskt.

Har precis avnjutit ett gott kvällsmål och nu ska jag hoppa in i duschen! :)


Ett glas mjölk, en lingongrova med smör, omelett (med keso, bacon, gräslök, persilja & dill).



Kommentarer
Postat av: Camilla Vu

Jaha :D

2009-07-07, 22:00:59
URL: http://camillaavu.blogg.se/
Postat av: D J K N

Shit! Du kommer ju försvinna om du fortsätter såhär :O 900 kalorier är nästan 50% av ett vanligt dagsintag för en vuxen .. har för mig att det var man ? :p



Menmen, creds till dig. Jag hade nog fått så ont i röven av i spinning i 2 timmar att jag inte skulle kunna gå dagen efter :p

2009-07-08, 03:14:13
URL: http://djkn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; ja precis! :)

2009-07-08, 09:47:55
URL: http://alexxandrah.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Åh, det där ser riktigt gott ut..=) Kul det där med pulsklockan, den har inte riktgit fångat mig, jag tycker de låter lite krångligt... men åh andra sidan gillar jag inte ut och springa bara så där heller... GYmmet, pass eller powerwalk är det som gäller nu under sommaren, för min del. Skriver du mkt om din träning? Gillar din frisyr by the way. =) Kram

2009-07-08, 10:11:01
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Ne det är nog mer jag som varit lat och förknippat det med att man måste ut o springa... haha



Ja jag vet, man peppar sig själv på nått sätt när man skriver om det. Sen att folk berömmer en och skriver till än gör det också mkt lättare..=) Jag började också med det, dock har denna veckan varit ett break. Men nu skall jag allt ner till gymmet om några timmar..=) behöver nämligen bli av med ett antal kilon och få tillbaka mina muskler sen jag skadade mig... Kram



Ps. Jag följer din blogg nu..=) Jag fastnade för den! Ds.

2009-07-08, 11:03:51
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: