STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Bästa dagen på veckan
Publicerat: 2009-03-13, 19:58:48


Fredagar är lätt den bästa dagen på veckan tycker jag! Nu spelar det nästan ingen roll för mig eftersom jag är arbetslös, men det är ändå en speciell myskänsla på fredagar.. Inte minst för att man känner att man kan unna sig lite godsaker. På veckorna försöker jag att äta någorlunda nyttigt och hålla mig ifrån godis och sötsaker, så att man kan äta massa gott på helgen utan att känna ångest. :)

Har avnjutit veckans sista (?) träningspass idag, för några timmar sedan, ett spin intensiv-pass blev det, och intensivt ska jag säga er att det var, har nog aldrig varit så svettig, haha.

Nu sitter jag i soffan med mamma och pappa och godispåsen framför mig. ;) Ska sticka iväg nu dock och umgås med Jonas och Ola resten av kvällen. Det blir nog film och något gott till det, vill vara pigg imorgon då jag ska till Limhamn med Sjöbo Fitness-gänget på någon "fångarna på fortet"-grej, hmm.. Berättar mer om det imorgon! :)


Ha en bra fredagkväll allihopa så hörs vi imorgon! :)




Kommentarer
Postat av: Karin

nä de va riktigt smaskigt!

Ha en fin helg :)

2009-03-13, 23:34:31
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Jaså ! Då lär jag ta mig dit och prova. Hoppas att dom finns kvar bara :)



mvh

2009-03-14, 10:20:04
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Jag håller med dig, fredag är den bästa dagen på veckan. ^^



Fin blogg för övrigt!

2009-03-14, 11:55:44
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: