STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-03-26, 15:17:24


Åh, jag hatar att stressa! Känns som man gjort det hela dagen. Gick upp vid 9 och körde med Sofie till Tomelilla för att hämta hennes morfar. Därefter stack jag hem och bakade scones, nyttiga sådana, tror dom heter fitness-scones. Dom var sjukt goda! Receptet kommer senare, ska försöka hinna lägga in det idag. :)

Sen kom i alla fall Johanna och Samantha hit en sväng, skulle hitta snapsvisor till Johannas 20-årsfest imorgon och fixa ett häfte, men vi hann inte så långt så häftet måste jag fixa senare ikväll, eller möjligtvis imorgon. Varför har man så sjukt mycket att göra vissa dagar när man sen ibland inte har ett smack för sig? Hmm! :)

Nu ska jag ut och gå en runda och försöka lugna ner mig lite. ;)


Stövlar Wedins
Shorts MQ
Skärp Vero Moda
T-shirt Redrabbit



Kommentarer
Postat av: kate

Haft en bra dag hittills då? :D

2009-03-26, 15:57:24
URL: http://kat3.blogg.se/
Postat av: Ewezi

Sv: Ja preics, det är ju det :D! Haft en bra dag då?

2009-03-26, 17:09:45
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: maria l

tack=) snygg outfit!!=)

2009-03-26, 17:15:09
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: alicia

o. fint!

2009-03-26, 18:52:35
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: