STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens tips!
Publicerat: 2009-03-05, 22:58:42




    Åh, jag är alltid så sen med att lägga ut dagens tips.
    Jag vet inte om jag alltid varit det eller om det är på
    "senare dar", men jag tror jag är lite tidsoptimist.
    Hade tänkt att jag skulle vara hemma vid 21.00, men
    mötet var ju inte slut förrän över 22.00 så ja, då blir
    det som det blir. ;)

    Tillbaka till ämnet.. Detta är en kanonbra
    kroppslotion - LdB Sport!
Mest för den underbara
    doften kanske. ;) Har bloggat om den tidigare men
    det är värt att göras igen. Lotionen har en helt
    underbar citrondoft
i alla fall. ;) Torkar in snabbt
    i huden och den har lagom konsistens! :)


    Finns att köpa på bl.a. ICA och Coop och kostar
    runt 30 kr.
Mer info om lotionen finns att läsa HÄR!

    (Finns även andra hudvårdsprodukter inom samma
    serie så som schampoo/balsam/duschcreme och
    deodorant!)



Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, jag gillar ju choklad, så jag tyckte dom var riktigt goda. :)

2009-03-06, 09:51:08
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja precis! Det är en sådan sminkkurs! :D



Ska bli kul att se hur duktiga de är! Kram!

2009-03-06, 10:22:46
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Debbie

Oh, provat några tester jag fick från Ldb förut, tyckte om dom :)

2009-03-06, 11:48:55
URL: http://dendardebbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: