STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




En dag när man vaknar på fel sida
Publicerat: 2009-03-10, 23:31:55


Ja idag har det inte varit min dag direkt, kände mig irriterad hela för- och eftermiddagen. Åkte till Lund idag och sökte praktik och på vissa ställen även sommarjobb. Det gnistrade nog nästan om mig så arg jag var innan jag väl kom iväg. Gissar på att det var för att jag kände mig stressad med att hinna med bussen, som jag ändå missade två gånger (när jag var hemma som tur var) och sen var jag trött, lite hungrig och varm.. Det är ingen bra kombination för lilla mig! :P

Väl i Lund gick det ju inget vidare heller, var inne i minst 15 butiker men alla hade bannemej antingen redan fullt med praktikanter eller så tog dom inte emot praktikanter. Endast ett par butiker skulle höra av sig.. suck!

Inte nog med det, pengarna var tydligen slut på busskortet sen när jag skulle hem också. Tur för mig att det var en snäll busschaufför, han nöjde sig med 9 kronor istället för 30. Blir man inte glad av såna snälla och trevliga busschaufförer!? :) Dom tjänar ju inget på att vara sura och snåla, som vissa är! Tummen upp för snälla chaffisar! ;)

Ikväll har jag väl känt mig lite gladare. Var på gymmet med Sofie i ca. 1,5 timme - biceps, triceps, axlar och lite mage och rygg hann vi med. 15 minuters konditionträning blev det för mig i slutet också, härligt! :)


Långt inlägg det blev, gissar på att det är högst 3 personer som orkat ta sig ända hit och läst om min dåliga dag. ;) Men det gör inget för det är skönt att skriva av sig! Nu ska jag snart sova, imorgon blir det nog Ystad med Johanna. Tänkte fortsätta mitt praktik/sommarjobbs-letande där och hoppas även på en god bagel på Snuggles och kanske en titt inom skolan där vi gick på gymnasiet. :) Natti natti!





Kommentarer
Postat av: vesna

Dom är från DinSko, 399 kr =)

2009-03-11, 00:04:12
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-11, 00:11:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

fin bild! synd at man ser skuggorna:/

2009-03-11, 09:02:12
URL: http://halshammar.se
Postat av: Emma

Jag läste hela! ;) Tråkigt när man vaknar på fel sida och tråkigt att det ska vara så svårt att ens få en praktikplats! Hoppas att någon hör av sig med bra nyheter iaf. Kram! :)

2009-03-12, 21:15:03
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: