STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Godmorgon måndag
Publicerat: 2009-03-16, 12:09:47


Har nyss kommit hem från drygt en timmes promenad med bästis. Riktigt skön start på dagen! :) Ska strax hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Måste till arbetsförmedlingen idag och snacka om praktik. Har kanske ett par praktikplatser på gång men arbetsförmedlingen måste ta kontakt med dom, och när arbetsförmedlingen ska göra något, ja då kan det ta tid! Hmm...




Kommentarer
Postat av: Caroline

Jo, arbetsförmedlingen är ju inte de mest effektiva som man säger så ;p

2009-03-16, 12:28:01
URL: http://carolinefant.blogg.se/
Postat av: Maria

Ok..jag ska försöka bli frisk..

Kramis

2009-03-16, 12:53:47
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am

så sött med fräknar :)



kramis

2009-03-16, 16:34:33
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: