STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Godsaker efter träning!
Publicerat: 2009-03-18, 19:47:18


En instruktör på SFC vann en tävling på ett convent för ett tag sedan, priset var bland annat sådana här goda återhämtningsdrycker som hon nu satt ner till oss på klubben så vi kan ta när vi tränat! Sjuuukt gott!

Drack en med vaniljsmak igår som smakade glass! Idag efter spin intensiv-passet tog jag den med chokladsmak och den smakade chokladpudding! Det är så man längtar till nästa pass så man kan ta sig en till.. bara dom inte tagit slut... ;)

Mer om produkten finns att läsa HÄR! :)





Kommentarer
Postat av: Susanna

dem är farligt goda!

2009-03-18, 20:19:18
URL: http://susannauhlen.blogg.se/
Postat av: Susanna

dem är farligt goda!

2009-03-18, 20:19:31
URL: http://susannauhlen.blogg.se/
Postat av: Mia

Hmm, kanske värt att testa då! :)

2009-03-18, 20:57:59
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: maria l

ja det kanske är värt och testa!! jag tränar rätt så mycket!

2009-03-18, 22:58:07
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Luisa

hahah vet duu jag tänkte rpova den här drycken idag men jag vet inte förpackningen är inte så lockande känns som det är medicin eller ngt! haha



ja men jag ska också köpa en sport bh märkte att min är lite lös på axeln remen så den åker ner hela tiden as jobbigt!



ja men träningsskor och allt som har med träning är skiiit dyrt! Jag hade värsta planmerna att jag skulle köpa skor, kläder, väska, bh, strumpor men sen när jag kom till sport affäerna så var alllt så jääävla dyrt plus att man vill juh se snygg ut på gymmet också. Men kolla på Team sport där kan man hitta ngt fyndigt och snyggt!



Ska föröska hinna göra det på Söndag! =)



Men ska träna imorogn då ska jag prova den där drickan =)



Hoppas du haft en bra dag! Puss

2009-03-18, 23:28:07
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: