STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




9 måsten till varmare tider
Publicerat: 2009-03-18, 11:29:53




1. Jeansjacka, H&M. Snyggast är en ganska kort, ljus sådan med upprullade ärmar!

2. Chinos, H&M. Beiga, svarta eller varför inte i någon läcker pastellfärg? Grymt snyggt till ett par tygskor men även till ett par högre pumps.

3. Gladiatorsandaler, Deichmann. Bruna eller svarta, snyggt vilket som. Passar utmärkt till ett par shorts eller en klänning!

4. Tygskor, H&M. Fräscht och skönt att gå i till våren och sommaren!

5. Solglasögon, Lindex. Helst stora och tonade, snyggt med brunt och svart men även andra färger så som korall, turkost, vitt eller varför inte leopardmönstrat?

6. Jeansshorts, BikBok. Shorts är väl ett måste när värmen börjar komma, snyggast är ett par slitna jeansshorts, gärna med lite högre midja!

7. Transparent topp, GinaTricot. Enkelt och såå snyggt till ett par jeansshorts, chinos eller jeansleggings. Snyggt när det är lite genomskinligt!

8. Fransväska, Kappahl. Fransar, fransar, fransar! Snyggast är det på väskor tycker jag.

9. Jeansleggings, GinaTricot. Har man ett par jeansleggings kan man inte få nog av dom. Sitter sådär perfekt tight och är lagom smala! Snyggaste är ju dom stentvättade jeansleggingsen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sandalerna och jeanslegginsen får gärna flytta in hos mig!

2009-03-18, 16:11:22
Postat av: Moa

hih glömde namnet på kommentaren ovan

2009-03-18, 16:12:08
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh, perfekta kläder till sommaren!

Väldigt snygg blogg btw! :D

2009-03-18, 21:36:42
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: