STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Macro
Publicerat: 2010-01-12, 22:27:12




Det som låg i postlådan idag var ett Close-Up+10 Filter och ett Close-Up+4 Filter. Och då undrar ni kanske vad det är för något? Jo, det är ett närbildsfilter som är som ett förstoringsglas som man skruvar på systemkameran så att man ska kunna fotografera macro-bilder.

Till skillnad från ett macro-objektiv som kan kosta flera tusen är detta ett grymt bra alternativ! Ett filter kostar nämligen bara runt 100 kronor. För de två filterna jag beställde gav jag 170 kronor + frakt. Har inte hunnit fotografera så mycket mer än dessa två bilderna ovan, men det är en väldig skillnad med och utan filter som ni ser. :) tvspelsweb.se finns dom att köpa.



Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Nej, vad häftigt! Det där kanske man skulle köpa sig.

2010-01-13, 11:10:06
URL: http://beatas.se
Postat av: Suzette

Det blev ju bra :) Är det samma du använt på båda bilderna? Blev du nöjd? :D

2010-01-13, 15:28:10
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Sanna

vad är det för skillnad på + 10 och + 4 ? vad ska man ha ?

2010-01-14, 23:35:57
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: