STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Angel pink
Publicerat: 2010-06-14, 15:38:54




Jag fick en kabukiborste i födelsedagspresent som jag ska lämna tillbaka eftersom jag redan har en. Istället för den fick jag bland annat detta, ett läppstift och nagellack från MaxFactor. Det är samma lack som jag har på mig här. Lånade det av Johannas mamma och har velat ha det sedan dess. Idag hittade jag det, på ICA i Sjöbo av alla ställen, haha. Jag älskar färgen!



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

svar: nej, vi har inte heller någon sol idag.. hoppas den kommer tillbaka snart igen :)

2010-06-14, 17:30:43
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: