STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Helgen
Publicerat: 2013-02-11, 21:30:00


 
Oj då, sorry för den dåliga uppdateringen! :P Blir så ibland, men nu är jag tillbaka och jag tänkte göra en kort summering av min helg, för er som är intresserade av det! ;) Har dock mest bilder på mat som ni ser, haha. Ovanligt. :P Började helgen på bästa sätt efter jobbet i fredags med en liten shoppingrunda och fika med bästis. Råkade köpa ett par skitsnygga pumps! Ibland när man ser något man gillar bara MÅSTE man ha det. :P Kommer bild snart, såklart! ;) I lördags stod jag i receptionen på SFC och tränade BODYATTACK, sedan blev det lite fest. Igår hade jag världens slappaste dag kan man säga. Och nu är det måndag! Har tränat, storhandlat och lagat mat. Tjohooo, det var nog allt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: