STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Utmaning
Publicerat: 2008-12-01, 22:27:53


Jaha nu har man blivit utmanad också, detta är verkligen jättesvårt jag har så dålig fantasi, får se om jag kommer på något att skriva då, och vem jag ska utmana!?

Jag har blivit utmanad av Tina.

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget, genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag har tävlat i bugg en gång tillsammans med min danspartner Johanna.
2. Jag vill bli inköpare i en klädesbutik.
3. Jag gillar bilar och älskar att köra.
4. När jag var liten trodde jag att pappas skäggstubb var socker.
5. Jag har aldrig varit i Sveriges huvudstad, Stockholm.
6. Jag har bott i Sjöbo i hela mitt liv.
7. Jag har pussat en groda.

Jag utmanar: Emma, Ulrika, Natalie, Malin, Maria, Rebecca, Caroline



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj vad kul! Då får jag väl anta utmaningen då ;)

2008-12-01, 22:31:44
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se.
Postat av: Jilina

Vill du vara med och ha chansen att bli utvald till veckans bloggare? Kika då in på denna länk : http://isaba.blogg.se/2008/december/vinnare-veckans-bloggare-v49.html

2008-12-02, 00:47:03
URL: http://isaba.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kul. Ska kika så jag inte redan gjort den. Minnet är kort =)

2008-12-02, 12:07:07
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: