STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Överraskning väntade här hemma
Publicerat: 2009-04-27, 22:10:59


Hade på mig min nya sjal idag, som jag köpte på Ge-Kås förra veckan. :) Gillar den himla mycket, så härliga färger nu till våren och sommaren och mönstret är jättefint. Priset var ju inget att klaga på heller, 40 spänn, som hittat.

Efter praktiken idag stack jag och spinnade i 45 minuter, jag var riktigt taggad och hade massa energi kändes det som. :) Hade inte klockan varit så mycket hade jag nog stuckit ut och gått en runda eller något efteråt, men man kommer så sent i säng då.

Fick hem mina premier idag förresten, från Glamour. Tänkte visa imorgon vad som låg i paketet. ;) Fina grejer i alla fall! Köpte ett nagellack idag också som jag kikat på länge, så det får ni en bild på så länge. :) Hoppas det är lika snyggt på!

Nu ska jag sova fem kvart i timmen! Natti! :)



Svårt att fånga den riktiga färgen på bild, det är mer skimrande i verkligheten, och inte så rött. :)



Kommentarer
Postat av: maria l

ja det var så gott testa det!! vilken härlig färg på lacket!!=) sjalen va inte fel den heller;) kram!

2009-04-27, 22:53:15
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fin scarf! :D Kram!

2009-04-27, 23:41:45
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: