STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




I klass med godis
Publicerat: 2009-08-13, 21:45:16




Sitter just nu ute på altanen och äter fruktsallad med nektarin, honungsmelon, päron, cantaloupemelon och banan. Hur gott? Har inte insett det förrän nu på senare dar hur gott det faktiskt är med frukt! Och vilken tur att man kan äta typ hur mycket som helst av det då. ;) Det där brevet jag fick i morse från transportstyrelsen var ju såklart mitt körkorts-tillstånd för motorcykel, så ni kan ju gissa vad jag och pappa har hållt på med ikväll! Har kört i över en timme och det var hur roligt som helst och det gick bättre än förväntat tycker jag. :) Ska lägga in lite bilder nu som mamma fotade på mig när jag körde. ;)



Kommentarer
Postat av: Micke

men det ser mycket godare ut än godis!:)

2009-08-14, 00:44:59
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: Catty

fruktsallad är det absolut godaste! jag har haft för vana att "lyxa" till det med någon slags fruktsallad varje kväll. nu har jag dock insett att det är bäst att hålla till helgen :) då njuter man mer :)

2009-08-14, 08:15:23
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: