STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Run run run
Publicerat: 2009-08-23, 18:54:41



Nu tänkte jag bege mig ut och springa en runda. Pappa kom med förslaget innan idag att springa milen någon dag i nästa vecka, så jag får börja ladda ju. ;) Har inte sprungit sedan tisdags så det är på tiden nu. Får se hur det går bara, är fortfarande lite mätt sedan middagen innan och så har jag en hääärlig träningsvärk i kroppen efter igår. ;) Äsch, jag ska nog ta mig igenom detta också, ska försöka att inte fokusera på tiden så mycket, då blir det mycket jobbigare. :)



Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

jätte glad blev jag iaf!

ojoj, skulle aldrig orka springa en mil ;)

2009-08-23, 19:56:16
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: