STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Ny doft från DKNY
Publicerat: 2009-01-09, 19:33:18


Läste på Kicks hemsida och att en ny doft från DKNY kommer ut i februari. Jag köpte min DKNY Delicious Night i höstas och älskar den, den gröna DKNY Be Delicious har några av mina vänner och den är också helt underbar, så det ska bli spännande att se om även denna kommer falla mig i smaken. :) Såhär står det om Parfymen på Kicks hemsida:

                      DKNY FRESH BLOSSOM

                      Den 13 februari kommer DKNY:s nya parfym Fresh 
                      Blossom till KICKS. Ett säkert kort för er som gillar 
                      Be Delicious dofterna eller för er som längtar efter 
                      våren och en fräsh och somrig doft. EdP 30 ml 335 kr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: