STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-07-21, 15:34:19


Dagens (enkla) outfit, i alla fall när jag var ute och gjorde några ärenden i byn. Nu har mjukisbyxorna åkt på igen, finns inget skönare. ;) Johannas pappa hatar dom, speciellt när både jag och Johanna har likadana på oss, haha.

Idag är jag helt ledig, inget jobb alls. Ska ut och springa den där skogsrundan med pappa sen som aldrig blev av i förrgår. Hade tänkt försöka ta tag i löpningen lite nu, har tappat alltför mycket kondition. Det är ju så skönt när man "fått upp" konditionen och löprundorna inte känns så ansträngande. Två löprundor i veckan hade jag tänkt börja med... nu är det sagt.


Tygskor Bo Ohlsson
Jeansleggings VILA
Linne MQ
Kofta H&M
Klocka Köpt på Rhodos (Sandra Fellini)



Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: ja gör det :)

2009-07-21, 15:48:55
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: CaTTis

Härlkigt med springrundor! Duktig du e! =) Jag hatar dock att gå ut o springa, det finns inte i min natur att göra de! På basketplanen, där gör jag de! Men inte annars.. haha Så psykiskt...=/

2009-07-28, 13:11:54
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: