STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Min start på dagen
Publicerat: 2009-06-11, 16:37:42


Vaknade vid 10.30 idag, gick upp och la över lite nya låtar på mobilen, drog på mig träningskläder och gick ut och promenerade i en dryg timme, 6 km (hälsorundan). :)

När jag kom hem gjorde jag en efterlängtad smoothie som fick bli min frukost! Inte nog med att smoothies är fruktansvärt gott och enkelt att göra, det är ju nyttigt också! En klockren 10-poängare enligt mig! :)

Detta innehöll min smoothie som jag gjorde i morse:




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ser GOD ut! :)



Klicka gärna in på min blogg och hjälp mig med vilken outfit jag ska ha på mig på midsommar! http://colourblue.blogg.se



Kram

2009-06-11, 19:27:18
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: