STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Solen hörde mig!
Publicerat: 2009-03-12, 11:25:05


Godmorgon på er!

Ja för en gång skull lyder solen mig,
skrev ju igår att den var mer än välkommen så jag kunde använda mina nya solbrillor. ;) Men mamma sa att dom sagt på tvn att det skulle snöa senare, hoppas dom har fel! Ska till Sövde med Sofie om ett tag och fotografera henne igen så fram till dess kan ju vädret hålla sig.

Tänkte ju visa er ett par chinos jag fick av mamma häromdagen, hon kom på när hon kom hem med dom att hon inte gillade dom så jag fick dom om jag ville.. Är inte riktigt säker, kändes lite stora men man kan nog ha dom någon gång i sommar eller vår ändå. Visar när jag kommer hem från foto-turen! :)


Jag påväg till Malmö i lördags med Sofie för att se dansföreställningen Cream! :)



Kommentarer
Postat av: Sara

såg er när ni fota vid bastubåten! hihi

2009-03-12, 13:43:23
URL: http://susannauhlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: