STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Kan inte låta bli
Publicerat: 2009-05-28, 22:55:35




Sitter här med nymålade naglar och skriver. Ingen bra kombination men jag kan inte låta bli att pyssla med annat samtidigt, tråkigt att sitta still ju. :P

Imorgon är det sista dagen på min praktik på Sisters & Brothers i Lund. Samtidigt som det ska bli sjukt skönt så är det såklart tråkigt att lämna nu. Det är nämligen nu man börjar komma in i det riktigt, kan rutinerna och börjar trivas med dom andra som arbetar där. :) Men sånt är livet!

Stannar i Lund efter jobbet imorgon så det blir nog inte uppdatering här förrän på lördag (förutom dagens outfit imorgon bitti såklart). Men då ska ni få se vad jag valde ut för kläder/smycken från Sisters. Jag längtar tills jag får grejerna när jag slutar imorgon, längtar speciellt efter ett plagg, som jag blivit lite förälskad i om man nu kan bli det i ett materiellt ting. ;)

Dags för mig att sova, klockan är alldeles för mycket för mig nu men jag är helt uppspelt på allt som ska hända nu inom en snar framtid så jag är inte alls trött. :) Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Helene

Så spännande... Ska bli kul o se vad du har valt...

Roligt att få kläder det är man tacksam för. De har väldigt fina kläder där. Men vissa är superdyra:-(

Ha det bra.

2009-05-29, 09:32:24
Postat av: mandy

åh vilken fin färg på naglarna!

2009-05-31, 14:24:45
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: