STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Ledig men fullspäckad dag
Publicerat: 2009-05-13, 21:40:55


Så skönt att vara ledig en dag mitt i veckan, det borde vara lag på att man skulle få vara det alltid när man jobbar. ;) Dock har jag haft mycket inplanerat men bara att få sova tills man vaknar av sig själv är så härligt. :) Att gå upp tidigt är bland det jobbigaste som finns tycker jag!

Har hunnit med både det ena och det andra idag - färgat håret, solat, varit på arbetsförmedlingen, stått i receptionen, tränat och fixat en nagel som bröts i helgen. :)

Nu är det tyvärr strax dags att sova, 06.45 ringer klockan imorgon, praktik från 09.30-18.00, därefter blir det direkt hem för sen kommer Rhodos-tjejerna till mig och så ska vi grilla och diskutera och planera vår resa lite, hihi. :) Kul att ha något att se fram emot när man jobbar!


    Är lite sugen på ett gult nagellack och nummer 160 såg också riktigt fint ut! :)



Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej, vill du börja samarbeta med bracy.se och ha fördelen att kunna vinna armand osv? kolla på min blogg så kan du börja samarbeta på en gång :)

2009-05-13, 22:08:03
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: maria l

ja gud så härligt med Rhodos!!=) jag o sambon har inte bestämt oss ännu!! finns ju så mycket o välja på!!=) du får ha en trevlig resa när du åker!!=)

2009-05-13, 22:37:02
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Malin Beeerget

Jiaaa, ses ikväll Elin :D

2009-05-14, 11:04:33
Postat av: Anonym

Har du prövat Sally Hansens lacker/produkter?

2009-05-15, 13:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: