STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Det lilla
Publicerat: 2009-10-25, 22:01:15




Japp då var man här igen efter en shoppingrunda och två tv-program hemma hos Johanna. :) Fann inte så mycket som jag trodde idag på Nova, men jag hittade i alla fall ett par ursötsnygga (torg)vantar på Vero Moda för en hundring! Älskar dom! En kofta fick också följa med fast den blir det reklamation på, upptäckte när jag kom hem att den var lite trasig, typiskt....

Ska nog ta mig något och äta nu sen blir det till att sova. Känner inte alls för att gå till skolan imorgon, vill bara kunna sova ut en dag till, helgen har gått så snabbt! Ja ja, mat var det! :)



Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Snygg handske!

2009-10-26, 10:32:06
URL: http://beatas.se
Postat av: ELin

Haha så lika är vi väl inte :P

2009-10-26, 10:44:17
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/
Postat av: tina tran

riktigt söt vante måste jag säga!

2009-10-27, 13:46:09
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: