STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Klara, färdiga, gå! Hejdå sötsug!
Publicerat: 2009-10-11, 22:47:49




Man ska absolut unna sig godsaker ibland men de senaste veckorna har innehållit godis eller kakor typ varenda dag, OCH dessutom dåligt med träning! Att det blivit lite med träning kan jag skylla på att jag inte längre har så mycket tid sedan jag började skolan, och att jag varit sjuk, men det finns inte någon giltig orsak till allt godis- och kakätande! 

SÅ, nu har Marcus och jag bestämt oss för några saker: inget godis, inga kakor och minst 4 träningspass denna veckan (med några få och små undantag). NU KÖR VI! Måste få bort mitt sötsug!



Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhh var du tvungen att lägga upp denna bilden?! Jag har inte ätit smågodis på ett tag. Men fy fan va gott de ser ut! hehe Vi har typ sama godissmak också...=P



Men jag säger det samma, bort med godissuget! Hej, träning! kram

2009-10-13, 13:04:34
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Johanna på Reztart

Hejja hejja!



Bra initiativ. Att komma ur ett sötsug är ingen barnlek och något som många kämpar med idag. Jag jobbar själv för ett företag som lanserar produkter som skall hjälpa en att balansera blodsockret, det är a och o i kampen mot sötsuget. Lycka till :-)

2009-11-18, 11:18:36
URL: http://reztart.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: