STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Stockholm
Publicerat: 2010-04-05, 17:26:17




I mitten på maj åker jag till Stockholm en helg tillsammans med tre tjejkompisar. Varken jag eller Johanna har (tro det eller ej) varit där. Tänkte därför höra om ni inte kan ge alla tips ni kan!? Shopping, uteställen, restauranger, caféer eller andra sevärdheter, allting! :) Vad bör man absolut inte missa när man är huvudstaden?



Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Vasamuseet!! Glöm inte att hälsa på min sambo som är kökschef på restaurangen. ;)



Vill du ta över mitt Osis värmeskyddspray? Maila mig i så fall så kommer vi överrens om något.

2010-04-05, 18:08:39
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: I S S A

Fin blogg

2010-04-05, 18:55:35
URL: http://isabelleg.blogg.se/
Postat av: emmi

Shopping: Beyond Retro på drottninggatan, TOPSHOP på hamngatan, Urban Outfitters på biblioteksgatan och ZARA på drottninggatan. American apparel på söder eller i stan. weekday i stan och bikbok precis mitt emot.

Uteställen: Stureplan-white room, hells kitchen. Söder har också mysiga uteställen!

Restauranger: Min favorit är en thairestaurang på åsögatan, och en sushi restaurang precis vid ett ICA i början av åsögatan vid medborgarplatsen. Till lunch är kungshallarna bäst på hötorget!

caféer: Mocco, annars finns det massor på Södermalm.



hoppas det kan vara till hjälp!

2010-04-05, 18:56:14
URL: http://emmismode.blogg.se/
Postat av: emmi

sv: nja alltså, jag vet inte. Har själv inte varit ute i stockholm mer än på café opera.. men jag tror den är runt 21! Men i allafall, missa INTE Beyond Retro en bit upp på drottninggatan.. annars finns det en på åsögatan! Thairestaurangen ligger inte på åsögatan som jag skrev, den ligger på fulkungagatan

2010-04-05, 19:37:58
URL: http://emmismode.blogg.se/
Postat av: sarahlynea

sv:jaa, visst är dom D:

2010-04-05, 19:37:58
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Missa inte tåget om ni ska åka tåg ;D annars gillade jag stället med djur och fiskar i levande regnskog tror det hette aquaria vattenmuseum :D sen är Kungliga slottet intressant speciellt alla blåa soldater om de är där ;D

2010-04-07, 12:31:59
URL: http://cantorcan.blogg.se/
Postat av: Malin Berg

Elin, ni får inte missa wasamuséet.. det är riktigt ballt! Förövrigt kan jag bara rekomendera ALLA H&M butiker, ingen är lik den andra. Plus en stor monki butik som har ALLT! Ha det nice i Stockholm.

2010-04-08, 09:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: