STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-08-25
Publicerat: 2010-08-25, 23:46:18




Halsband, köpt på Zakynthos / Poncho, Åhléns / Fodralklänning, Gina tricot / Boots, Nilson


Jag har varit på 1-årskalas ikväll för mitt kusinbarn och då bjuds det självklart på massa godsaker. Har ätit smörgåstårta, kladdkaka och försökt lära mig dricka caffe latte. Dom två första var himla goda men kaffe gillar jag inte alltså! Och då var det ändå min kära kusin som gjorde kaffet som blev trea i World Latte Art i somras. Nå ja! Sova nästa så att jag orkar gymmet imorgon bitti! Later..



Kommentarer
Postat av: CherryCheek

Mysigt med poncho! :)

2010-08-26, 01:17:33
URL: http://cherrycheek.com
Postat av: Emma

Fancy! ;)

2010-08-26, 19:36:56
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Ruth Frida Marie

Poncho är najs!

2010-08-27, 14:38:55
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: