STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 12 februari
Publicerat: 2010-02-12, 16:50:29




Skjorta, Unos Kläder (ONLY)
Spetsklänning, Eckerlunds
Jeansleggings, Unos Kläder (ONLY)
Kängor, Åhléns
Halsband, Lindex (nytt!)


Hej hej hej! Det är fredag (igen!) och ikväll väntas mys med tjejerna för min del. :) Först blir det middag hemma. Mamma har lagat kyckling, klyftpotatis och någon god sås. :) Hon är så duktig min lilla mamma! Hoppas alla får en bra kväll! Får se om det blir uppdatering här senare, jag har ju en del på lager. :P



Kommentarer
Postat av: 6311

Låter som en jättegod middag, jagfick bre mackor när jag kom hem. Ser du Lets dance ??

2010-02-12, 17:00:45
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/
Postat av: mari

varför ska du stå så snett på alla bilder sträck på ryggen snälla

2010-02-12, 20:52:40
Postat av: Malin

Snyggt med spetströjan under, bra ide! Fin klocka också :)

2010-02-15, 20:37:50
URL: http://underthesky.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: