STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Trerätters
Publicerat: 2010-11-07, 18:04:56




MIDDAGSMYS

Förrätt: Två skivor pain riche med lufttorkad skinka och parmesanost, en med pesto och en med honung på.
Huvudrätt: Baconlindade järpar fyllda med parmesanost, färsk fullkornspasta och champinjonsås.
Efterrätt: Chokladcupcake med nutellafrosting och hallonsås.


Jag är medlem i Buzzador och fick därigenom hem två parmesanostar som jag skulle tillaga på något sätt. Resultatet blev detta ovan och det bjöd jag fyra vänner på i fredags. Blev jättegott! Bli medlem på Buzzador du också och var med i kampanjer där du får hem gratis produkter/tjänster att marknadsföra för din familj eller dina vänner. Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är distinguish).



Kommentarer
Postat av: Camilla Johansson

Blir lite sugen så här på kvälls kvisten ;-)

2010-11-07, 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: