STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




31 december
Publicerat: 2012-12-31, 16:21:00


 
Halsband, Forever21. Linne, H&M. Kjol, Forever21. Skor, Duffy.
 
Ja, efter några klädombyten blir det nog såhär jag kommer gå klädd ikväll. ;) Hade planer för ett par månader sedan om att fira nyår lite lagom lugnt på ett spa någonstans. Men istället blev det fest, och det är väl inte fel det heller, även om jag tycker att nyårsafton är lite överskattat. :) Men det blir nog hur kul som helst! Så länge jag får vara tillsammans med mina tjejer så. :) Förutom Samantha då som är i USA. :( Hoppas ni alla läsare får en underbar kväll i alla fall och gott nytt år på er! Hörs nästa år igen! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

världens snyggaste syster!! älskar den kjolen! hoppas du får en riktigt trevlig kväll älskade syster! <3

Svar: Naw, tack! Det har jag ärvt från dig! :D Hihi! <3
Elin Andersson

2012-12-31, 18:16:35
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Samantha

Du är riktigt snygg, Elle :) saknader mina tjejer på nyår!! <3

Svar: Tack min lilla Sammy! :) Och vi saknade dig!! <3
Elin Andersson

2013-01-01, 22:21:45
URL: http://Samaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: