STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Svenska sockerfabriks aktiebolaget
Publicerat: 2012-01-01, 16:06:06






Äntligen har jag fått tag i inte bara en sockerlåda, utan två! Den översta köptes av en säljare på Blocket.se för 250 kronor. Den andra fanns tydligen hos min mammas moster hela tiden och det kom vi inte på förrän den andra var köpt. Men det gör inget. Det blev ju hur bra som helst att ha två ovanpå varandra såhär! Perfekt tidningsförvaring!



Kommentarer
Postat av: Emma

vad fint det blev!! du är en riktig påhittare du! :P

2012-01-03, 20:24:20
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: