STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Julstjärna
Publicerat: 2012-11-26, 22:33:45


 
Då var det måndag igen då! Och idag började julmusiken spela på jobbet. Känns nästan redan som att man är trött på den... :P Men man får väl stå ut i några veckor helt enkelt! ;) Efter jobbet blev det MHL-träning (mage-höfter-lår) och sedan körde Johanna och jag till ICA och handlade. Jag är inte riktigt sugen på att julpynta så mycket, men jag kom i alla fall hem med två röda julstjärnor. De kostade bara 10 kronor styck. :P



Kommentarer
Postat av: Maria

Dom är fina :) Men köper aldrig sådana själv eftersom dom testar färgen på kaniners ögon för att få fram den röda färgen på blommorna :/
Dessutom är dom giftiga för djur så du vet, för du hade väl en katt? :)

Svar: Usch, är det sant? Det visste jag inte! Det är mina föräldrars katt som tur är har flyttat hem igen. :P
Elin Andersson

2012-11-27, 16:37:26
Postat av: Samantha

Så fint!! Älskar julskjärnor :) <3

Svar: Ja, dom är fina! :D
Elin Andersson

2012-11-28, 02:34:11
URL: http://Samaupair.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, det är tyvärr sant. Och det är tråkigt för det är så fina blommor som man verkligen kopplar till jul :/ Aha, men det var ju tur det (:

2012-11-28, 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: