STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Key West
Publicerat: 2012-11-29, 22:05:43


Idag bjuder jag på lite blandade bilder från vårt älskade Key West. Förra året missade vi solnedgången för att det var så molnigt när vi väl hade tagit oss till hamnen, men denna gången fick vi se den. Åh, så fint! :) 
 
Världens största rödlök? :P 
 
På detta hotellet bodde vi en natt förra året också, ett Best Western-hotell. Fräscht och billigt!
 
Tårtor som man kunde köpa i mataffären. Den med choklad i mitten hade inte varit helt fel. Eller hur Sammy? ;) 
 
Låg på stranden en dag och plötsligt flög detta förbi.. :P
 
En maaassa folk samlades vid hamnen för att se solnedgången. :) 
 
Och där var såklart en maaassa uppträdande också.. :) 
 
Sådana här verkar det finnas gott om på Key West. Denna kom krypandes i trädet bakom oss när vi låg och solade på hotellet. Lite läskigt. Den var typ 1 meter lång med svansen. :P
 
En kväll körde vi till Rusty Anchor och åt fisk med sötpotatismos. Såå gott! Förra året blev vi bjudna på mat här av tre killar, så vi var ju bara tvungna att åka dit igen och äta. Så himla god mat! :) 
 
En kväll på Duval Street. Inte riktigt samma klass som Las Vegas uteliv, men minst lika roligt. ;)  
 
Här låg vi och solade ett par dagar. Uuuunderbart. Åh, som jag vill tillbaka dit nu! 
 
På väg till city!
 
Började med den finaste bilden och nu avslutar jag med den äckligaste. ;) På väg ner till Key West körde vi igenom Everglades och hoppades på att få se en krokodil, dock inte en död sådan. Men vi var ju såklart ändå tvungna att vända och ta lite foto. Fåglarna var riktigt äckliga. Det liknade sådana som man ser i filmer, typ Djungelboken, haha. :P



Kommentarer
Postat av: Samantha

Riktigt fina bilder!! Och choklad tårtan hade jag inte varit svår att dela med dig ;) hihi <3

2012-11-30, 02:37:38
URL: http://Samaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: