STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Härliga måndag
Publicerat: 2012-10-08, 19:38:04


 
Fy fasen vilket gött BODYPUMP-pass jag tränat idag! :) Har inte tränat styrka på en vecka, så det kändes verkligen som att jag hade tappat alla muskler.. Men tji fick jag! Det blev det bästa styrketräningspasset på länge och jag orkade mer än jag brukar. Det är väl härligt när musklerna är så slutkörda att man skakar? Min kropp behövde tydligen några dagars vila. Nu blir det dock full fokus till och med nästa vecka, för sen ska jag vila i USA i tre hela veckor! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: