STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




I got a cold
Publicerat: 2013-01-28, 20:21:11


 
Har haft världens lugnaste helg, så jag förstår inte hur här kunde bli så tomt i bloggen?! ;) Men nu är det måndag, ny vecka och nya tag! Startar dock inte veckan med världens roligaste inlägg, hihi. Har gått och blivit förkyld igen. Gillar verkligen inte denna årstiden! Men det är väl bara till att se glad ut. Det går i alla fall åt ljusare tider. ;) Imorgon ska jag på dekoratörsmöte, så jag ska bannemej gå och lägga mig nu (!) så att jag förhoppningsvis är bättre då.. :) Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Snyggt pålakan, är det satin? Ser otroligt skönt ut :) Du får kyra på dig.

Svar: Njä men det är riktigt mjukt och skönt ändå! :) Emmie ruta tror jag det heter, från IKEA! ;) Tack så mycket! :)
Elin Andersson

2013-01-28, 20:30:19
URL: http://challesvensson.blogg.se
Postat av: Jenni

Känner du dig förkyld eller har förkylningen finns tips bli av med förkylningen fort
Färsk ingefära riv 2-3 teskedar och häll upp i varmt kokande vatten och låt stå 10 minuter och sen dricka
Antingen silar du upp efter 10 minuter eller ha i sån här tebehållare som man har för teet
Drick 2-3 gånger per dag tills flrkylningen är borta
Funkar alltid även fått förkylningen som värst eller känner mig förkyld går snabbt fort över

2013-04-08, 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: