STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Jeans
Publicerat: 2013-01-16, 16:13:00


 
Yeii! Mina älskade "Emma"-jeans har nu kommit i ljusblått också! :) Älskar dom! Normal midja, smala ben (ska dock sy in dom lite i benen, för jag vill ha dom ännu smalare) och supermycket stretch. De formar sig litegrann men töjer inte ut sig och blir lösa som vissa andra jeans. 299 kronor, från KappAhl. Billigare kan det väl knappast bli? Om ni inte vill komma in och handla dom av mig, hittar ni dom här! ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

Oh, dom fanns ända upp till strl 46 :o Sånt gillas! :D Vi lite runda vill också kunna ha snygga jeans ju (: Måste du ha kläder från Kappahl på dig när du jobbar där?

Svar: Javisst! Dom är superbra! :) Njae, jag får ha annat också så länge det inte är något särskilt synligt märke, men jag tycker själv det är mycket roligare att använda KappAhl-kläder när jag jobbar, så därför gör jag det. :)
Elin Andersson

2013-01-16, 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: