STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Orchid
Publicerat: 2013-01-10, 19:53:00


 
Så var det torsdag igen! Torsdag, vilket innebär att orkidén ska vattnas. Är så stolt över den! ;) Och idag kom även regionsdekoratören till butiken och hon var så nöjd och såg en stor skillnad sedan jag började där. Känns verkligen superkul! :) Slutligen innebar denna torsdag också BODYATTACK. Så nu är jag sådär härligt slutkörd som man bara kan bli efter det passet. Nu återstår bara dusch och mat, sedan ska jag kasta mig i soffan! :)



Kommentarer
Postat av: Britt-Helene

Så roligt att du får uppskattning för ditt jobb. Då blir du säkert ännu mer inspirerad. Och din blomma är ju verkligen fin. Du sköter den noga. Glöm inte bort att slappa ibland bara. Du är ju alltid i farten.
Kram <3

Svar: Ja, det kändes jätteskönt att hon tyckte butiken såg bra ut! :) Javisst är den.. men strax efter att jag tagit bilden råkade jag bryta av två blommor när jag skulle vattna den. :( Tur där är fler blommor på den! :P
Nejdå, jag har slappat i soffan nu i ett par timmar! ;) Och nu har jag ju sagt upp mig på Coop också! :D KRAM! <3
Elin Andersson

2013-01-10, 21:26:55
Postat av: Maria

Helt galet vad bra du lyckas med din Orkidé. Mina bara dör så fort de blommat :/

Svar: Ja, det är riktigt kul! Den trivs hos mig tydligen. :P
Elin Andersson

2013-01-11, 19:50:59
Postat av: Anonym

Hej! Ville bara säga tack för inlägget med skärpet. SÅ snyggt på dig och jag kände att det där skulle passa mig. Idag åkte jag in till stan och blev så glad när jag såg att det fanns där!!! :D

Svar: Det var så lite så! Vad kul att du hittade det! :)
Elin Andersson

2013-01-12, 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: