STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




London
Publicerat: 2013-12-17, 21:48:56


 Oxford Street

Oxford Street
 
Portobello Road
 
 
Igår kom vi hem från en helg i London! Där var så juligt och mysigt överallt! :) Dock en himla massa folk, så det blev nästan lite jobbigt emellanåt. Men det är väl så när man reser under julen. Har bara varit där under vår och höst innan, så det var ändå kul att se en annan årstid där. Det blev en del julklappar inhandlade i alla fall och ett par klänningar till mig. Och DET behövde jag verkligen! Har ju aldrig något att ha på mig! ;) Så nu är julafton och nyårsafton räddat. ;) Får ta bilder på klänningarna och lägga upp här sen. Men här kommer först lite bilder från London. :)



Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Mysiga bilder! Men shit vad folk på översta bilden! Kul att du fick tag på lite julklappar och klänningar! Jag blir också lite sugen på att åka iväg till någon storstad! :) <3

2013-12-22, 09:27:32
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: