STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Julkortspromenad
Publicerat: 2008-12-16, 15:43:49


Har inte så mycket att skriva om idag. Har precis kommit hem från Johanna, vi var ute och gick en sväng först, lämnade julkort till Jonas, Ola och Sofie, snällt av oss va? ;) Sedan gick vi hem till Johanna och åt makaroner och tittade på Doktorn kan komma. Längesen man såg det programmet, kommer ihåg att jag alltid tittade på det när jag var liten! :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Sofie Tackar för sitt fina kort ;P

2008-12-18, 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: