STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Nagelfix
Publicerat: 2008-12-18, 15:26:37


Har precis haft lite egen manikyr här hemma. Satte ihop lite bilder och så om det är någon som är intresserad. Jag använder i alla fall Depends stärkande Vård Kit, har skrivit om det innan men det är så himla bra tycker jag så jag skriver om det igen. ;)

1. Börja med att ta bort nagellack med en nagellacksremover (ska helst inte innehålla aceton, olja, färg och parfym).
2. Fila naglarna till önskad längd och form.
3. Sätt fingrarna i en skål med varmt vatten för att mjuka upp nagelbanden.
4. Pensla på nagelbandsremover på nagelbanden och låt verka i 2-5 minuter.
5. Borsta nagelbanden med hjälp av nagelborsten. Avsluta under rinnande vatten.
6. Smörj in nagelband och nagel med nageloljan och massera in, låt sedan verka i ca 10 minuter.
7. Smörj in nagelband med nagelbandscremen.
8. Avsluta med en handkräm, jag använder Oliva by CCS som även den är bra för nagelbanden. KLART! :)




Kommentarer
Postat av: Makrill

Åhh de där produkterna är hur bra som helst! Använder dom själv! Speciellt nageloljan får fart på naglarnas växt =)

2008-12-18, 17:42:15
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Miss Agda

Precis det där skulle jag verkligen behöva göra idag. Fick dessutom precis nagelbandskräm i present. Är bara lite för lat när det kommer till nagelfixande...

2008-12-20, 10:07:21
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: