STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Något som får mig att må bra
Publicerat: 2008-12-08, 21:11:10


Det finns inget bättre att göra än att träna om man vill komma bort från alla tankar för ett tag, och samtidigt som du tränar är det så mycket positivt man får "på köpet" som t.ex:
 
* bättre hälsa
* finare figur (bättre hållning m.m)
* bättre sömn
* du kommer ut och träffar folk
* och en annan viktig sak, det gör att man mår så mycket bättre (det gör i alla fall jag) 
 

För min del blev det spinning idag och det är så härligt att bara sitta där och blunda och cykla till bra musik! Så, hitta någon träning som du tycker om du också och sätt igång. :)




Kommentarer
Postat av: SANAZ

Heej! :) Ville bara tipsa om två tävlingar som är uppe i min blogg, kanske något för dig? :)

kram

2008-12-09, 00:55:07
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Och man får ett bättre hjärta :D

2008-12-09, 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: