STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Om två dagar
Publicerat: 2008-12-22, 20:54:57


Idag har jag inte gjort något alls, bara sovit alldeles för länge. Just nu sitter jag och Emma vid varsin dator i knät och hjälper varandra med bloggarna. ;) Kul att hon och Tim ska fira jul hos oss i år, det är så tomt annars utan sin syster. :)

Kan inte fatta att det är julafton i övermorgon. Tycker inte om att tiden går så fort, när julafton och nyår är över känns det så trist, mycket mysigare nu innan. :) Vad som händer på nyårsafton har vi inte ens bestämt, men kläder har jag planerat sen länge, haha, konstigt va? ;)




Kommentarer
Postat av: Monica

Sv: hehe ångrar mig stort!

Ja jag vet men den på cubus var mycket snyggare med dom snygga detaljerna där bak :)

2008-12-23, 11:04:46
URL: http://mooniica.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Galet att det är julafton imorgon!..

Men hoppas iallafall att du får en mysig jul,kram.

=)

2008-12-23, 11:15:56
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

SV: Dom sitter verkligen som ett smäck, åker verkligen inte ner där bak! Så satsa på dom, billiga som tusan med ju.

2008-12-23, 11:33:19
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: