STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Äntligen!
Publicerat: 2008-11-16, 12:23:55


Fest hos Jonas igår ja, kul som vanligt! Längesen vi var hela gänget och det var vi igår, så det var extra skoj! :)

På tal om Jonas, fick precis ett sms av honom: Jag har hela Lost säsong 4 med text nu. Wiiie, han är bäst! Nu kommer jag ha att göra om dagarna. :) Det börjar ju dock spåra ut lite (precis som de flesta serier) men jag måste ju veta hur det fortsätter, har ju inte sett säsong 4!

Skriver mer sen, kanske jag har fixat lite bilder sen gårdagen då också. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: