STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Shopping-lycka
Publicerat: 2008-11-20, 15:53:48


Hemma från Ystad och fick några kassar med mig hem i alla fall. Visst är det konstigt när man går in i en affär och hittar något som man faller för direkt, precis som att det är gjort bara för en själv. Så var det lite idag, jag hittade ett par skor som var typ precis som jag tänkt mig, OCH som dessutom hade perfekt lagom hög klack.

Till min egen förvåning köpte jag också en mössa! Jag brukar inte gilla att ha mössa för det bara förstör frisyren, men denna var bara för söt tyckte jag. Sen handlade jag en ögonfransböjare men den fotade jag inte. ;)


       Vad tycker ni om mina köp? Kommentera då! :)
 



Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin mössa! Sån skulle kanske jag också ha, tycker det är så svårt att hitta någon som passar. Var köpte du den? Får se skorna på riktigt sen med! :)

2008-11-20, 20:47:40
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: