STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dan före dan..
Publicerat: 2009-04-05, 22:18:50




Ihh, nu börjar jag bli nervös inför morgondagen. Får väl snart gå och lägga mig, nu när man ska upp tidigt om mornarna igen (hatar det!!!). Fast imorgon lär jag vakna tidigt och vara pigg som en lärka bara för att man är så spänd och pirrig. :) Har egentligen inget att vara nervös över, tjejerna jag snackat med på Sisters verkar vara supersnälla, men det är ju så ändå när man ska till ett nytt ställe, lära sig nya saker, träffa nytt folk och allt som hör till. :) Hoppas detta kan leda till något arbete bara...



Kommentarer
Postat av: Marie

Absolut!! Vad spännande :D

2009-04-05, 22:22:00
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: Moa

var i lund ligger sisters du ska vara på?

2009-04-05, 22:36:10
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/
Postat av: Tina

Önskar dig massor av lycka till inför praktiken, det kommer gå jättebra ska du se. :0)

2009-04-05, 22:53:50
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: