STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Fast and Furious 4, premiär
Publicerat: 2009-04-03, 23:39:19


Är hemma tidigt ikväll, det blev ju först lite grillning och kubb hemma hos mig, därefter stack vi till Ystad och tittade på Fast and Furious 4 på bio, som hade premiär idag. Den var riktigt bra, precis som alla dom andra filmerna! Sjukt bra att alla skådespelarna som var med i första filmen kom tillbaka i denna, särskilt Vin Diesel och Paul Walker, mums!

Tillbaka till grillningen... ÅH, det var nog det godaste jag ätit på länge! Grillat är bannemej bäst! Vädret gjorde nog en hel del också såklart, har varit en helt underbar dag ju. :) Ska strax sova, får ladda inför morgondagen istället, vill ut i Malmö men får se om jag får med mig dom andra i gänget. ;) Här kommer lite bilder från min kväll i alla fall...



Kvällens outfit: Tygskor Bo Ohlsson ;), chinos Kappahl, linne MQ


Bästis och jag. :)


Grillade "grillspjut", gott eller gott?!


Blir nästan hungrig nu igen ju...


Efter maten blev det kubb såklart, klassiker när det är fint väder!



Kommentarer
Postat av: emma

Oh den vill jag åxå se! Skönt å höra att den ska vara bra :D

2009-04-03, 23:58:46
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: