STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Glitter och glamour
Publicerat: 2009-04-14, 18:54:01


Fick sluta tidigare idag för att jag skulle på receptionsmöte, som nu tydligen inte var ändå, men men, bara skönt att komma hem tidigare. :) Nu hann jag äta innan träningen också.

Ska strax iväg på spinning i 45 minuter, därefter ska jag nog upp på gymmet lite. Sofie min träningskompis kunde inte idag så jag får köra lite själv, men det ska nog gå det också, bara där inte är så mycket folk, det tycker jag inte om. ;) Tror det blir axlar, biceps och lite mage! :)

När jag kommer hem ska jag visa er en jättefin klänning som jag hittade igår. ;)


    Lite bilder på dagens accessoarer kommer här!
    Klocka från Ur&Penn


    Ring som jag fick av mamma och pappa i konfirmationspresent. :)


    Vänstra armbandet är köpt på GinaTricot för längesen, det andra fick jag av Johanna, Suzze & Samantha när jag fyllde
    19 (tror jag).


    Halsband som jag fick av min systers sambos föräldrar i studentpresent. :)



Kommentarer
Postat av: Jennyh

jättefina armband

2009-04-14, 20:01:25
URL: http://jeennyh.blogg.se/
Postat av: sandra

snygg blogg! :)

2009-04-14, 20:17:33
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cool blogg du skriver =)



Här har du ett bra tips om hur man enkelt får många fler besökare till sin sida: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/join.cgi

2009-04-14, 21:58:24
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: