STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Grillat, cider och kubb
Publicerat: 2009-04-10, 00:49:20




Godkväll! Är ni vakna? Jag är.. men det är inte mer heller. ;) Hann ju som sagt inte skriva så mycket innan mer än var och hur och med vem jag skulle tillbringa min torsdagskväll, men det är väl iofs allt som är värt att veta. :P Från början var det meningen att vi skulle grilla utanför Niklas lägenhet, men någon hade grillen så i sista minuten bestämde vi att vi skulle vara hemma hos mig istället.. men det gick lika bra det.

Har hållt igång ända sedan 07.00 i morse så jag är riktigt trött nu, har nog inte varit uppe såhär många timmar sen jag vet inte när. Men jag har haft en trevlig kväll i alla fall. Det blev flintastek och potatissallad och lite cider och vin till det. Låter gott va? :) Hann också med två omgångar kubb. Så mysigt när det är fint väder och man kan vara ute och spela spel och sitta i uterummet och bara snacka och mysa. :)


Jaa, fler sådana kvällar, så blir jag glad! :)
Nu tackar jag för mig, hörs "imorgon".. godnatt!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj vad härligt det lät! :D Hoppas du får en jättebra påsk gumman! :D Kram!

2009-04-10, 11:34:49
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: